اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ایستگاه تحقیقاتی هاب شتر مجموعه‌ای مبتنی بر شعار سال است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: ایستگاه تحقیقاتی هاب شتر، مجموعه‌ای مبتنی بر شعار سال و دانش‌بنیان است.

ایستگاه تحقیقاتی  هاب شتر مجموعه‌ای مبتنی بر شعار سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی  استانداری خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جریان بازدید از ایستگاه تحقیقات هاب شتر در بجد، اظهار داشت: بازدید امروز با هدف بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه انجام شد.

وی تصریح کرد: کارهای تحقیقاتی اولیه این مجموعه به اتمام رسیده و در راستای کاشت دانه‌های مرتعی و کم آب‌بر، متناسب با اکوسیستم و زیست بوم استان اقدام نموده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه به کشت علوفه در سطح استان نیاز داریم، بیان داشت: باید فعالیت این مزرعه توسعه پیدا کرده و تقویت شود لذا با انجام کارهای مطالعاتی در این زمینه باید بتوان این مهم را به سایر نقاط استان نیز  توسعه داد.

اشرفی با اشاره به اینکه کار اصلاح نژاد شتر که در این مجموعه رقم خورده باید در سطح سایر گله‌های شتر استان نیز  توسعه یابد، افزود: باید در آینده نزدیک کاشت علوفه و گیاهان متناسب با کم آبی و الگوی زیست بوم در سطح استان توسعه پیدا کند.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک در زمینه تأمین علوفه در سطح استان دغدغه‌ای نداشته باشیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول