اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارائه تسهیلات با کارمزد 9/5 درصد به متقاضیان نوسازی محلات هدف بازآفرینی

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: به منظور نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری، تسهیلاتی با شرایط ویژه و کارمزد 9/5درصد به متقاضیان نوسازی و بهسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری تعلق می گیرد.

ارائه تسهیلات با کارمزد 9/5 درصد به متقاضیان نوسازی محلات هدف بازآفرینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود رضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس امروز با اعلام این خبر گفت: بر اساس ابلاغ شرکت باز آفرینی شهری ایران و پیگیری ها، مکاتبات و رایزنی های انجام شده سهمیه استان فارس در کمیته استانی اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه تعداد 1951 فقره تسهیلات تایید و پس از تصویب به شرکت باز آفرینی ایران اعلام شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا مکاتباتی با شهرداری شیراز ، انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان، سازمان نظام مهندسی، سازمان کاردانی ساختمان و همچنین انجمن پیمانکاران ساختمان استان فارس در خصوص معرفی واجدین شرایط جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت فرسوده، صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس متذکر شد: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان در شهر شیراز 400 میلیون تومان به ازاء ساخت هر واحد مسکونی و در سایر شهرستانها 350 میلیون تومان است. جهت تسهیل در شرایط نوسازی بافت های فرسوده و ناکارامد، این تسهیلات با سود 9/5 درصد با شرایط باز پرداخت حداکثر 24 ماه دوران مشارکت و 120 ماه فروش اقساطی ارائه می شود.

طالبان خاطرنشان ساخت: به جهت کاهش مراجعات مردمی و در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک، جهت دریافت تسهیلات کافی متقاضیان ( ساکنین و مالکین بافت های فرسوده مصوب سطح شهر) با مراجعه به سایت FACILITY.UDRC.IR ثبت نام خود را انجام داده و سایر مراحل را بر اساس راهنمایی سایت ادامه دهند.

دبیر شورای مسکن استان فارس افزود: بر اساس خروجی سامانه ( از ابتدای بهمن ماه 1400) تا کنون متقاضیان جهت دریافت 1100 فقره تسهیلات به بانک مسکن معرفی که از این تعداد 250 فقره، منجر به قرارداد مشارکت مدنی و پرداخت تسهیلات شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول