اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای تبیین جنایات آمریکا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازخوانی و افشای حقوق حقوق بشر آمریکایی از مهمترین مصداق جهاد تبیین است.

هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای تبیین جنایات آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: از شروع پیروزی انقلاب اسلامی که دست استکبار جهانی از کشور قطع شد، آمریکا و جریان استکبار برای از بین بردن نظام و به حاشیه کشاندن انقلاب، دست به جنایت‌های مختلف زدند که ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت آیت‌الله صدوقی، بمباران شیمیایی سردشت و به شهادت رسیدن ۱۱۰ غیر نظامی و شیمیایی شدن ۸ هزار نفر از جمله جنایت‌های آمریکا  از ۶ تا ۱۲ تیر ماه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری خلیج فارس و شهادت ۲۹۰ نفر از جمله ۵۷ کودک ۲ تا ۱۲ سال و انفجار تروریستی ۷ تیر ماه، اختصاص بودجه برای براندازی نظام اسلامی، حمایت مستقیم از جنگ و حمله به سکوهای نفتی ایران گوشه‌ای از جنایات ضد حقوق بشری آمریکا است.

وی بیان کرد: ۶ تا ۱۲ تیرماه به‌نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایات آمریکا علیه جمهوری اسلامی است که قبل از انقلاب وجود داشت و بعد از انقلاب اسلامی و طی این چهار دهه کماکان ادامه داشته و نباید اجازه دهیم جای شهید و جلاد و ظالم و مظلوم تغییر پیدا کند.

وی با بیان اینکه آمریکا خود ناقص آشکار حقوق بشر است، گفت: یکی از مهمترین مصداق جهاد تبیین، پرداختن به جنایات آمریکا است که به‌نام حقوق بشر انجام می‌دهد.

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه هفته بازخوانی جنایات آمریکا در استان خبر داد و گفت: تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ها ، برگزاری میزگرد در دانشگاه و صدا و سیما و بیان جنایات آمریکا از تریبون نماز جمعه شهرهای استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم جنایات صورت گرفته توسط استکبار جهانی عده‌ای در داخل دایه‌دار ارتباط با آمریکا هستند.

در ادامه فتاح محمدی مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری با اشاره به قدرت رسانه‌ها گفت: با استفاده از قدرت و ابزار رسانه بسیاری از برنامه‌های جنگ سخت اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای باور افراد را مورد هدف قرار داده است، گفت: امروز قدرت رسانه‌ بیشتر از سایر حوزه‌‌ها است لذا از این ظرفیت برای تبیین جنایات آمریکا استفاده شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول