اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف کالای قاچاق از یک کامیون و ۶ دستگاه خودروی شوتی در اراک

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف ۱۵ دستگاه لوازم خانگی و ۳۶۰ جفت کتانی قاچاق از یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.

کشف کالای قاچاق از یک کامیون و ۶ دستگاه خودروی شوتی در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد عقیل سلگی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا در طرح‌ریزی‌های عملیاتی، همواره یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی پلیس استان بوده که در تداوم این راهبرد عملیاتی، مأموران انتظامی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق شدند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در بازرسی از این خودرو، ۳۶۰ جفت کتانی، ۱۰ دستگاه ماشین ظرف‌شویی و ۵ دستگاه کولرگازی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: ارزش این محموله از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برآورد و متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شد.

توقیف ۶ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در اراک 

سلگی همچنین بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین گشت‌زنی در محورهای اطراف شهرستان اراک به ۶ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک و طی عملیاتی هر شش خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل، ۵۰۰ کیلوگرم گردو، ۴۳ دستگاه جاروبرقی، ۵۹ طاقه پارچه و ۱۵۱۳ عدد انواع لوازم ورزشی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و ۶ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول