اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حسین رضایی فرماندار رفسنجان شد

با حضور استاندار کرمان آیین معارفه فرماندار رفسنجان برگزار و حسین رضایی به عنوان فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، عصر امروز با حضور استاندار کرمان آیین معارفه فرماندار رفسنجان برگزار و حسین رضایی به عنوان فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در این آیین  اظهار داشت: باید بتوانیم کریمانه زندگی کنیم و مردم را تکریم کنیم از فرصت خدمت هم برای سعادتمندی خودمان هم اعتلای کلمه الله استفاده کنیم.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: خداوند دستور داده امانت‌ها را به اهلش بسپارید امانت فقط مادی نیست بلکه مسئولیت‌ها امانت هستند.

 وی خطاب به استاندار و دیگر مسئولان ابراز کرد: هرکدام می‌خواهید ابلاغی امضا کنید به این اصل بیندیشید که آیا این مسئولیت به اهلش واگذار می‌شود یا خیر، اگر اهلیت ندارد امضا نکنید و اگر اهلیت دارد امضا کنید.

وی با اشاره توصیه‌هایی از امام علی(ع) از خودپسندی و اعجاب پرهیز شود.از تملق متملقان و چاپلوسان برحذر باشید و از آدم‌های متملق دوری کنید آنها زشتی‌ها را زیبا و ضعف‌ها را قوت بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان از منت‌گذاری بر مردم پرهیز کنند و خدمات خود را با منت از بین نبرند و از دادن وعده‌های بدون عمل به مردم خودداری کنند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از رضا مشکی سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان برای رضایی آرزوی موفقیت کرد و تصریح کرد: باید از بی‌ثباتی در مدیریت پرهیز شود و هر مسئولی در حوزه مسئولیتی و کارهای خود اولویت‌بندی کند. وی متذکر شد: پرداختن به حواشی و دچار روزمرگی شدن و بی برنامه‌گی موجب عدم موفقیت یک مدیر می‌شود. یکی از کارهای مهم در رفسنجان توجه ریشه‌ای به مسائل رفسنجان است که بیکاری در رفسنجان خیلی بالاست و در راس مشکلات است، مشکل آب کشاورزی دومین مشکل این شهرستان است.ایجاد باغات جدید کشاورزی با وضعیت آبی شهرستان اصلا به صلاح نیست.

وی عنوان کرد: حدود ۴۰ هزار خانوار در رفسنجان به شغل کشاورزی مشغول هستند و مساله آب کشاورزی یک اولویت بزرگ است و روی آوردن به سمت صنعتی شدن هم در کنار کشاورزی رونق و توسعه برای شهرستان خواهد بود کشاورزی باید دانش‌بنیان شود و از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها استفاده شود‌.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: توجه به مساله مهاجرین که یکی از معضلاتی که گریبانگیر این شهرستان است به ویژه مشکل افراد فاقد مدارک هویتی باید مورد توجه باشد و این مساله باید بالاخره حل شود که هر مفسده و فسادی پیش نیاید.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول