اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بررسی ۲ پروژه تحقیقاتی توزیع برق در سمنان

۲ پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع برق استان سمنان بررسی شد.

بررسی ۲ پروژه تحقیقاتی توزیع برق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بعدازظهر امروز در نخستین جلسه کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، ۲ پروژه تحقیقاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

رضا علی‌اصغری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان در این جلسه گفت: پروژه تحقیقاتی «طراحی سیستم توزیع تاب‌آور و قابل اطمینان» تحلیل شده و به دلیل نبود جزئیات فنی برای یک پروژه تحقیقاتی و ایرادهای آکادمیک، مقرر شد، پروژه به‌صورت یک دستورالعمل اجرایی تدوین شود تا در اختیار واحدهای اجرایی شرکت گذارده شود.

وی بیان کرد: طرح «پایش سلامت سازه‌ای ساختمان‌های پست برق» از دیگر مواردی است که در این جلسه در زمینه آن تبادل‌نظر و این پروژه تائید شد و مورد تصویب اعضای کمیته قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: حق‌الزحمه نظارت بر پروژه‌های تحقیقاتی، هزینه دوره آموزشی سربازان نخبه، نحوه حمایت از کنفرانس هوش مصنوعی و پردازش هوشمند و حضور و ارائه مقاله همکاران به این کنفرانس، تشکیل ستاد اقتصاد دانش‌بنیان و معرفی محمد کاشفی به‌عنوان نماینده این شرکت در حوزه تولید، اشتغال و دانش‌بنیان به دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ازجمله مواردی است که در این جلسه مطرح و در خصوص آنها تصمیم لازم اتخاذ شد.

علی‌اصغری خاطرنشان کرد: بررسی درخواست تمدید قرارداد پروژه تحقیقاتی «ارائه الگوی توانمندسازی در حوزه نگهداری و تعمیرات شبکه توزیع برق با تأکید بر رعایت اصول ایمنی»، صدور گواهی مشارکت در پروژه جایابی DG توسط این شرکت و پروپوزال بررسی چالش‌ها و ضریب نفوذ منابع تولید پراکنده از دیگر مواردی است که در این جلسه مطرح و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول