اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۹مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران عراقی در محور سبزوار + فیلم

رئیس اورژانس مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از بروز سانحه رانندگی برای اتوبوس حامل زائران عراقی در محور سبزوار به مشهد خبر داد و گفت: ۹ مصدوم این سانحه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

۹مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران عراقی در محور سبزوار + فیلم

عباس کافی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی که از کربلا به مقصد مشهد در حال حرکت بود، در کیلومتر ۱۰ بزرگراه سبزوار به مشهد در محدوده باغان از جاده منحرف و دچار حادثه شد.

رئیس اورژانس مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار یادآور شد: چهار تیم امدادی به همراه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی عملیات بحران دانشگاه برای خدمات رسانی به مصدومین حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ۹ نفر از سرنشینان اتوبوس دچار مصدومیت شده بودند، ابراز کرد: ۴ مصدوم به صورت سرپایی در محل تحت درمان قرار گرفتند و ۵ مصدوم دیگر برای ادامه درمان به بیمارستان امدادی و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول