اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حقوق اعضای شورای شهر تبریز منتشر شد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از انتشار رسمی حق الجلسات و حقوق اعضای این شورا در راستای تحقق وعده شفافیت ( در فروردین 1401) خبر داد.

حقوق اعضای شورای شهر تبریز  منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، "حجت‌الاسلام رسول برگی" امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع انتشار حق‌الجلسات  اعضای شورای شهر که پیش از این و در قالب طرحی از سوی اینجانب مطرح شده بود، پس از ایجاد بسترهای لازم به تصویب رسید و هم اکنون حق.الجلسات اعضای شورای شهر در سامانه شفافیت شهرداری منتشر شده است. 

وی گفت: از این پس عموم شهروندان، اهالی رسانه و دیگر مسوولان این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه شفافیت شهرداری، از کم و کیف دریافتی‌های نمایندگان شورای شهر در هر ماه مطلع شوند.

برگی همچنین با اشاره به ضرورت اجرای این طرح افزود: شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان ناظر و سیاستگذار مدیریت شهری در راستای حاکم نمودن شفافیت در بدنه مدیریت شهری، باید با پیشگامی تقید عملی خود را  به رویکرد شفافیت در حوزه‌های مختلف شهرداری نشان می‌داد که خوشبختانه این هدف امروز در گام عملی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد شورای اسلامی ششم شهر تبریز و طرح‌های مصوب در راستای شفاف‌سازی هرچه بیشتر دیگر امور و حوزه‌ها تداوم خواهد داشت.

گزارش فارس حاکی است، حق‌الجلسه‌ها مربوط به فروردین ۱۴۰۱ است برای ۱۵ روز کاری است و هر ماه در سامانه شفافیت شهرداری تبریز جداگانه منتشر می‌شود.

جهت مشاهده حق‌الجلسه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در فروردین 1401 بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

   

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول