اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازارچه صنایع دستی در رودان یک ضرورت است

امام جمعه رودان گفت: رونق بخشی به صنایع دستی و مشاغل خانگی با راه‌اندازی یک بازچه در شهرستان ضرورت است و مسوولان برای تحقق این امر همت کنند.

بازارچه صنایع دستی در رودان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نمازجمعه ظهر امروز با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: در روایت متعدد آن امام همام همواره بر رعایت اخلاق نیک و شایسته تاکید کردند و باید بنا بر فرموده ایشان انسان همیشه مایه خیر باشد.

وی با اشاره به رهمنودهای مقام معظم رهبری در سی سومین مراسم  سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: رهبری بر رفع محرومیت زدایی در جامعه و پیاده کردن اسلام ناب محمدی تاکید کرده‌اند چرا که در نقطه مقابله عده‌ای بدنبال اسلام آمریکایی هستند و این‌ها به دنبال دور کردن اسلام واقعی و هویت‌زدایی از انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: ایشان تاکید کردند نگذارید یاد امام از جامعه کمرنگ شود و بر همین اساس باید در این رابطه برای تبیین شخصیت این انسان بزرگ به‌طور ویژه کارهای بسیاری انجام شود چرا که ذره ذره زندگی آن بزرگوار درس است.

وی گفت: ایشان بر مرتجی نبودن تاکید داشتند، یعنی تابعه سبک و زندگی غربی نبودن در واقع فرهنگ اصیل و اسلامی در جمهوری اسلامی با یاری رساندن به دیگران تبیین می‌شود و غنا فرهنگ ما برخی رفتارها از جمله عدم توجه به پدر و مادر به‌دنبال هوا و هوس بودن و خوش گذران بودن را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام دری تصریح کرد: فریب‌ها و جنگ روانی دشمنان بنا به فرموده رهبری باید افشا شود چراکه دشمنان ایران اسلامی خودشان منبع دروغ، تجاوز و ظلم هستند.

امام جمعه رودان بیان داشت: قدرشناسی از مسوولان نیز مورد تاکید معظم له است و همانطور که بیان داشتند: قطعا باید قدر دان آن رییس جمهوری باشیم که خود را در به بین فقیرترین مردم می‌رسانند تا به بررسی مشکلات آنان بپردازند.

وی گفت: رونق بخشی به  صنایع دستی و مشاغل خانگی در شهرستان رودان یک ضرورت است که با راه‌اندازی یک بازارچه صنایع دستی گام مهمی در این راه برداشته خواهد شد.

حجت‌الاسلام دری تاکید کرد: باید بازارچه‌ای به‌صورت هفتگی راه‌اندازی شود تا مشاغل خانگی اقشار مختلف بویژه روستاییان به دید عموم برسد.

وی با اشاره به روز گل و گیاه در هفته پیش رو گفت: این شهرستان ظرفیت پرورش انواع گل و گیاه را دارد و این ظرفیت باید تبدیل به یک فرصتی برای معرفی شهرستان شود.


امام جمعه رودان به افتخار آفرینی جوانان ورزشکار رودانی در صحنه‌های ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: حمایت از این جوانان مایه بالندگی تمام شهرستان و کسب افتخارات روز افزون  خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول