اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تصمیم‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد در برخورد با هتاکان به ساحت اهل بیت(ع)

معاون امورمجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جسارت اخیر فیلم «عنکبوت مقدس» در جشنواره فیلم کن به ساحت امام رضا(ع) گفت: برخورد حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هتاکان که جسارتی به ساحت اهل بیت داشته اند، قطعی بوده و تصمیم‌های مهمی در این خصوص گرفته شده است.

تصمیم‌های مهم  وزارت فرهنگ و ارشاد در برخورد با هتاکان به ساحت اهل بیت(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد هاشمی معاون امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دل هنرمندان کشور در امتداد سیره ناب حضرت ثامن الحجج علیه السلام است.

وی گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از فرهنگ بومی در کشور و رعایت عدالت فرهنگی است.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تقویت و توجه به فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی، برای کشور همواره خیر و برکت به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: مکاتب هنری و آثار فاخر هنرمندان آذربایجان شرقی و تبریز همواره الهام‌بخش هنرمندان سایر مناطق کشور بوده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز ادامه داد: سال آینده سلسله جشنواره‌های رضوی با ساختاری جدید و کیفی‌تر از پیش و با ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر در موضوعات همچنین ایجاد ارتباط با دیگر جشنواره‌های ریشه‌دار در کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره که به لطف و با تکیه بر عشق و ارادت محبان اهل بیت علیه السلام به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود، حرکتی ایجابی و پاسخی قطعی خطاب به هتاکان ساحت اهل بیت عصمت و طهارت است و نشان می‌دهد که دل هنرمندان کشور در امتداد سیره حضرت ثامن الحجج است.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جسارت اخیر فیلم «عنکبوت مقدس» در جشنواره فیلم کن به ساحت امام رضا(ع) عنوان کرد: برخورد حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هتاکان که جسارتی به ساحت اهل بیت داشته‌اند، قطعی و تصمیم‌های مهمی در این خصوص گرفته شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول