اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تابش خورشید مطهر رضوی در بخش شمیل

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک کرامت کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان، راهی بخش شمیل از توابع شهرستان بندرعباس شد.

تابش خورشید مطهر رضوی در بخش شمیل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک کرامت کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان، راهی بخش شمیل از توابع شهرستان بندرعباس شد.

این‌ کاروان در بدو ورود به بخش شمیل مورد استقبال بخشدار بخش قرار گرفت و اولین برنامه خود را در امامزاده شاه معزالدین روستای چاه‌خرگ آغاز کرد که مردم این روستا استقبال پرشوری از خادمان و پرچم حرم مطهر رضوی را به نمایش گذاشتند.

 

قبل از رسیدن به روستای چاه‌خرگ نیز مردم روستای علی‌آباد بدون اینکه برنامه‌ای برای حضور کاروان در روستای آن‌ها وجود داشته باشد در کنار جاده جهت استقبال از پرچم قدسی حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) اجتماع کرده بودند و ضمن استقبال از خدام پرچم مطهر را زیارت کردند.

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه راهی مرکز بخش شمیل شد و با استقبال پرشور مردم و اهدای دسته‌گل‌‌هایی، خادمین حرم مطهر در حسینیه انصارالحجه برنامه‌های خود را انجام دادند.

 

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه راهی منزل خانواده شهید موسی بشیری شد و ضمن دیدار با خانواده معظم این شهید گران‌سنگ‌ از خانواده وی تجلیل کردند. 

این کاروان در آخرین برنامه خود در این بخش راهی روستای پشتکوه، یکی از دور افتاده‌ترین مناطق بخش شمیل شد و ویژه برنامه‌های اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور پرشور و گرم مردمی برگزار شد.

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول