اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وزیر آموزش و پرورش: نقش پژوهشگری دانش‌آموزان باید تقویت شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش‌ها باید به گونه‌ای باشد که نقش و روحیه پژوهشگری دانش آموزان بویژه در مقطع ابتدایی را تقویت کند.

وزیر آموزش و پرورش: نقش پژوهشگری دانش‌آموزان باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یوسف نوری صبح امروز در جمع مدیران، نمایندگان فرهنگیان ودانش آموزان، استفاده بهینه از ظرفیت‌های بی‌نظیر این استان را عامل پیشرفت و توسعه کشور خواند و اظهار کرد: تعلیم وتربیت اصولی از هر دانش آموز یک المپیادی بزرگ می‌سازد لذا باید برای محقق ساختن این امر، به تقویت زمینه‌های بروز آن پرداخت.

وی گفت: فعال کردن تمام ساحتی و ایجاد محیط آموزشی که به دانش آموز فرصت بهره مندی از لذایذ تحصیل همراه با تجربه درمحیطی آزاد را بدهد، در تعمیق آموخته‌ها و شکوفایی استعداد دانش آموزان نقش مؤثری دارد.

وزیر آموزش وپرورش خاطر نشان کرد: تمدن پایدار و قابل توسعه ایران اسلامی به تمدن رضوی گره خورده است و فرزندان این مرزوبوم در هوایی نفس می‌کشند و به رشد وبالندگی می‌رسند که برکات علم و حکمت امام رضا(ع) تمام مرزهایش را درنوردیده است.

نوری عمل به منویات مقام معظم رهبری را تکلیف فرهنگیان دانست و اذعان کرد: ظهور حکمرانی دانش بنیان در نظام آموزش و پرورش، تولید و اشتغال و به طبع آن، پیشرفت و توسعه کشور را محقق می‌سازد.

انتهای پیام/ ۳۷۲۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول