اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اتصال هزار نفز از یک روستا در شیروان به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای «سنجد» شیروان جهت پوشش اهالی محترم این روستا در قالب 313 خانوار و جمعیت یک هزار و ۱۳۵ نفری از اینترنت پرسرعت خبر داد.

اتصال هزار نفز از یک روستا در شیروان به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید علی مرتضوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در جلسه نظارت بر کیفیت خدمات ارتباطی ضمن اشاره به برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای بهره مندسازی روستاهای استان از پوشش همراه و اینترنت، اظهارکرد: سایت تلفن همراه روستای سنجد شیروان از تکنولوژی نسل دوم به فناوری نسل سوم ارتقاء یافت.

وی گفت: با اجرای این پروژه از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(یو.اِس.اُ) ، دسترسی مردم به ارتباطات پایدار، باکیفیت، پر سرعت و ایمن بر بستر شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی کاهش شکاف دیجیتالی، توسعه عدالت دیجیتالی و دسترسی به خدمات دولت الکترونیک را از اهداف اجرایی این طرح برشمرد.

بر اساس این گزارش روستای سنجد با 313 خانوار و یک هزار و ۱۳۵ نفر جمعیت در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول