اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز جهاد آب‌رسانی در ۷۷۰ روستای گیلان

مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب کشور و معاون وزیر نیرو از آغاز طرح جهاد آب‌رسانی در ۷۷۰ روستای گیلان با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

آغاز جهاد آب‌رسانی در ۷۷۰ روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، اتابک جعفری مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب کشور امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به آغاز جهاد آب‌رسانی در ۱۰ هزار روستای کشور با همکاری سپاه پاسداران و بخش خصوصی اظهار کرد: این طرح جهادی در ۷۷۰ روستای گیلان با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال هیچ روستای بدون آبی را در شهرستان آستارا نخواهیم داشت، تصریح کرد: برطرف کردن مشکل فاضلاب این شهرستان بعد از چندین سال در دستور کار قرار دارد و پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب آستارا به زودی وارد مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر نیرو با اشاره به راه‌اندازی آب شیرین کن پنج‌هزار مترمکعبی با همکاری بخش خصوصی در شهرستان آستارا بیان کرد: در فاز دوم طرح آب شیرین‌کن، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی راه‌اندازی خواهد شد تا مشکل کم‌آبی و افت فشار آب منطقه رفع شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول