اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس مجال قدرت‌نمایی به اراذل نداد/ دستگیری هانی کرده و نوچه‌هایش!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 5 شرور خبرداد که با سلاح سرد قصد قدرت‌نمایی داشتند.

پلیس مجال قدرت‌نمایی به اراذل نداد/ دستگیری هانی کرده و نوچه‌هایش!

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور شرور به نام شرق تهران به همراه چند نفردیگر از ارذل و اوباش در محله نبرد تهران و قصد ایجاد درگیری و اخلال در نظم و امنیت محل موضوع در دستور کار عملیات کلانتری 132 نبرد قرار گرفته و سریعا به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل متهمان را همراه با سلاح سرد در یکی از کوچه های محله نبرد مشاهده کردند افزود: با هماهنگی و اجرای طرح مهار و یک عملیات منسجم پلیسی شرور سابقه دار شرق تهران به همراه 4 نفر دیگر از اراذل و اوباش سابقه دار قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی و پی جویی های انتظامی به علت حضور متهمان برای اقدامی تلافی جویانه و درگیری با دو نفر از ساکنین آن محل پی بردند و دو نفر از شکات در کلانتری حاضر و اعلام شکایت کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه اخلال در نظم و امنیت کشور و شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد خاطر نشان کرد: متهمان و پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شدند.

گفتنی است پیگیری خبرنگار فارس از پلیس حاکی از آن است که شرور دستگیر شده « هانی کرده» از اراذل و اوباش سطح یک و سابقه‌دار تهران است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول