اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مراکز واکسیناسیون ویژه حجاج در مشهد مشخص شدند

مراکز واکسیناسیون ویژه حجاج در مشهد اعلام شدند.

مراکز واکسیناسیون ویژه حجاج در مشهد مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس مشهد، زهرا اباصلتی مسئول سامانه پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن‌های ویژه حجاج تنها در ۴ مرکز، تجمیعی بازار بزرگ ملل و مشهد مال، اباعبدالله‌الحسین (ع) و سیدی تزریق می‌شود.

اباصلتی با اعلام اینکه که تمامی زائران بیت‌الله‌الحرام باید ۳ دُز واکسن کرونا را به همراه واکسن‌های منژیت و فلج اطفال دریافت کنند، تأکید کرد: واکسن‌های ویژه حجاج تنها در ۴ مرکز، تجمیعی بازار بزرگ ملل در ابتدای بولوار شهید آوینی، تجمیعی مشهد مال در تقاطع بولوار‌های خیام و سجاد، اباعبدالله‌الحسین (ع) در معلم ۷۵.۶ و سیدی در نبش صبای غربی ۱۱ تزریق می‌شود و از زائران سرزمین وحی می‌خواهیم که برای دریافت واکسن‌هایشان فقط به این مراکز  مراجعه کنند.

مسئول سامانه ۱۹۱ پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر اینکه از تمامی بانوان در سنین بارداری تست حاملگی گرفته می‌شود و کسانی که پاسخ تستشان مثبت باشد نمی‌توانند به سفر حج تمتع اعزام شوند، گفت: نکته بسیار مهم دیگر در خصوص مادران باردار این است که تزریق واکسن فلج اطفال به این گروه از مادران طبق نظر پزشکان متخصص توصیه نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول