اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تجهیز ۵۳۰ نانوایی در کرمانشاه به دستگاه کارتخوان هوشمند

معاون توسعه بازرگانی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح فروش هوشمند نان، گفت: کارتخوان هوشمند فروش نان تاکنون در ۵۳۰ نانوایی در استان نصب شده است.

تجهیز ۵۳۰ نانوایی در کرمانشاه به دستگاه کارتخوان هوشمند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد‌رضا عباسی معاون توسعه بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن ارائه گزارشی از اوضاع بازار استان، اظهار کرد: در حال حاضر با گذشت نزدیک به یک ماه از طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها، شاهد بازار آرامی در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: کالاهای بخش کشاورزی در استان کاملا تأمین شده و در بخش گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن، و همچنین ماکرانی و رب گوجه‌فرنگی مشکلی در سطح بازار نداریم.

معاون توسعه بازرگانی و محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در راستای تنظیم بازار و کاهش قیمت به طور مرتب قند، شکر و برنج وارداتی در سطح استان توزیع می‌شود.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: طرح فروش هوشمند نان با نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها کرمانشاه به عنوان چهارمین استان بعد از زنجان، قزوین و خراسان جنوبی از سه روز گذشته آغاز شده است.

عباسی به وجود ۲ هزار و ۲۰۰ نانوایی در سطح استان اشاره و تصریح کرد: نزدیک به ۵۳۰ دستگاه کارتخوان هوشمند نصب شده و تا هفته آینده تمامی دستگاه‌ها نصب خواهد شد.

وی افزود: با انجام این طرح قیمت نان تغییری نمی‌یابد تنها نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها بیشتر و دقیق‌تر می‌شود و میزان فروش نان و آرد مصرفی هر نانوایی به طور دقیق قابل رصد خواهد بود.

انتهای پیام/پ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول