اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بهره‌برداری از ۶۰ هکتار شهرک گلخانه‌ای در لرستان تا پایان خرداد

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان بر توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در استان تاکید کرد و گفت: تا پایان ماه جاری، ۶۰ هکتار را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

بهره‌برداری از ۶۰ هکتار شهرک گلخانه‌ای در لرستان تا پایان خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : ۱۴ هزار هکتار گلخانه در کشور داریم، با این وجود در استان ۴۳۰ هکتار زیرساخت را داریم که قابل توجه نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه ۴۳۰ هکتار زیرساخت گلخانه در استان داریم، اما مهم این است که ظرفیت مورد استفاده قرار گرفته و منجر به تولید و اشتغال شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان بر توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در استان تاکید و تصریح کرد: تا پایان ماه جاری، ۶۰ هکتار را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

شاهرخی با بیان اینکه در کشت گلخانه‌ای، ۷۰ درصد صرفه‌جویی و تولید حداقل ۱۰ برابری را داریم، افزود: کنترل آفات، صرف هزینه کم و اشتغال‌زایی بالا از دیگر مزایای توسعه کشت گلخانه‌ای است.

وی بیان داشت: مطالعات اولیه ۲۸ طرح شهرک گلخانه‌ای انجام شده که در صورت تامین اعتبار، شاهد رشد چشم‌گیری در زمینه گلخانه‌ها خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول