اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: کمبودی در اقلام اساسی در بازار سمنان وجود ندارد

استاندار سمنان گفت: تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان همواره در دستور کار قرار دارد و هیچ‌ کمبودی در اقلام موردنیاز مردم در بازار استان به وجود نیامده است.

استاندار سمنان: کمبودی در اقلام اساسی در بازار سمنان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست مشترک با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، ائمه جمعه و جمعی از مدیران کل اجرایی استان سمنان با موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد، از مردم استان سمنان، بازاریان، کسبه، اصناف و همراهی بسیار خوب ائمه جمعه با بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در راستای اجرای مطلوب طرح تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان از اولین روز اجرای طرح در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌های صورت‌گرفته از قبیل برگزاری روزانه کارگروه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه مردمی‌سازی یارانه‌ها و بازدیدهای مستمر روزانه در بازار، هیچ‌گونه کمبودی در کالاهای اساسی و سایر اقلام در بازار استان به وجود نیامد.

استاندار سمنان ادامه داد: بحث اقناع‌سازی همگانی همراه با تأمین کالاهای اساسی از اولین روز اجرای طرح در دستور کار قرار گرفت که از این به بعد نیز تقویت شده و ادامه خواهد یافت.

هاشمی بیان کرد: دغدغه‌های ائمه جمعه در خصوص موارد و مطالبات مردم بررسی، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

وی بیان کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر در کنار اقدامات فرهنگی و آموزشی، باید در راستای کاهش تقاضا گام برداریم.

استاندار سمنان اضافه کرد: در خصوص عفاف و حجاب، تمام دستگاه‌های اجرایی به رعایت قانون عفاف و حجاب مکلف هستند و باید در این مسیر به‌صورت ویژه گام برداریم.

هاشمی تصریح کرد: کسب رتبه سوم در خصوص تعهد اشتغال، رتبه دوم در طرح نهضت ملی مسکن، پرداخت ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان و بازگشت ۳۸ واحد راکد به چرخه تولید ازجمله اقدامات مطلوب در حوزه استان است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول