اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

ماجرای کادوی تولد شهید کاظمی به دخترش+ فیلم

خانواده شهید عبدالمهدی کاظمی مهمان آستان حضرت آقا علی عباس (ع) در شهر بادرود بودند، فرزند شهید از ماجرای کادوی تولد شهید می‌گوید.

ماجرای کادوی تولد شهید کاظمی به دخترش+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مخاطبان با داستان زندگی و ازدواج عجیب شهید عبدالمهدی کاظمی و واسطه شدن شهید علمدار برای این ازدواج آشنا باشند و در رسانه‌های مختلف خوانده یا دیده باشند.

خانواده شهید عبدالمهدی کاظمی عصر چهارشنبه مهمان آستان حضرت آقا علی عباس (ع) در شهر بادرود بودند و در جمع مردم صحبت کردند.

بعد از صحبت‌های همسر شهید نوبت به فاطمه کاظمی دختر بزرگ شهید عبدالمهدی رسید که وقتی مجری از او برای بیان خاطره سؤال کرد اظهار کرد: پدرم در زمان حیات به من یاد داده بود که شهدا پس از شهادت نمرده و زنده و در نزد خدا روزی می‌خورند.

فاطمه کاظمی افزود: من باوجود سن کم این جمله پدرم که برگرفته از آیات قران بود را ملکه ذهنم کرده و در عالم دل‌تنگی آیه را می‌خواندم و مطمئن بودم پدرم پیش من است.

دختر شهید کاظمی ادامه داد: با توجه به سفارش پدرم برای قرائت این آیه در شب تولدم به او گفتم اگر کنارم هستی برای کادوی تولد یک دوچرخه برایم بگیر، شب تولدم خیلی ناراحت بودم، همه سؤال می‌کردند که بااین‌همه کادوی رنگارنگ تولد چرا ناراحتی؟، در پاسخ گفتم بابایم اگر هست باید برایم دوچرخه بیاورد.

فاطمه کاظمی گفت: حدود ساعت ۱۲ شب زنگ خانه را زدند و یک دوچرخه آوردند و گفتند شهید کاظمی به خوابمان آمده و سفارش کرده برای دخترش امشب دوچرخه هدیه ببریم.

 

 

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/م

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول