اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارتقای شان وکلا و توسعه خدمات حقوقی دو اولویت مرکز وکلای هرمزگان است

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در هرمزگان گفت: ارتقای شان وکلا و توسعه خدمات عمومی حقوقی در قالب طرح هر مسجد یک حقوق‌دان دو اولویت مرکز وکلای جدی هرمزگان است.

ارتقای شان وکلا و توسعه خدمات حقوقی دو اولویت مرکز وکلای هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت حاجی زاده رییس مرکز وکلای قوه قضاییه امروز در دیدار هیأت رییسه این کانون با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: مرکز وکلای قوه قضاییه در استان با عملکرد و خط مشی جدیدی آغاز بکار کرده که اولویت اساسی آن توسعه خدمات عمومی در جامعه و افزایش سطح سواد حقوقی جامعه است.

وی با بیان این که در جهت پیشبرد اهداف و اعتلای مرکز وکلای استان که در اولویت آن حفظ و ارتقای شأن و جایگاه وکیل است، حرکت می‌کنیم، افزود: مرکز وکلای قوه قضاییه در استان در کنار وظایف و تکالیف خود، اقدامات جهادی نظیر حضور در مساجد و مشاوره‌های رایگان حقوقی را با عنوان طرح هر مسجد یک حقوقدان را در حال انجام دارد.

به گفته حاجی‌زاده، حضور در نماز جمعه و ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به نمازگزاران از دیگر برنامه‌های مهم مرکز وکلای قوه قضاییه در استان است که در این زمینه عزم خوبی نیز میان وکلا وجود دارد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در هرمزگان همچنین ضمن تشریح اقدامات اخیر این مرکز در انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد و بهزیستی به منظور ارائه مشاوره‌های رایگان به خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت و بی سرپرست و بدسرپرست، خاطرنشان کرد: مصمم هستیم تا بتوانیم آن دسته از افراد جامعه را که تمکن مالی مناسبی ندارند در انجام و پیگیری امور حقوقی‌شان کمک برسانیم.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان نیز با استقبال اقدامات مناسب مرکز وکلای قوه قضاییه در هرمزگان، از رییس و هیأت رییسه مرکز به دلیل ایجاد انگیزه انجام امور عمومی و عام المنفعه در زمینه‌های حقوقی تقدیر و آمادگی مجموعه‌های مرتبط با دفتر نماینده ولی فقیه در استان را به منظور همکاری در طرح‌های آگاهی‌بخشی حقوقی اعلام کرد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول