اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تاکید بر استفاده صحیح از انرژی در ادارات/ پدافند غیرعامل ظرفیتی مهم برای شناسایی تهدیدهاست

استاندار لرستان گفت: پدافند غیر عامل با آینده نگری به شناسایی مسائل و تهدیدات جامعه پرداخته و در جهت رفع آنها اقدام می کند.

تاکید بر استفاده صحیح از انرژی در ادارات/ پدافند غیرعامل ظرفیتی مهم برای شناسایی تهدیدهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلسه شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست استاندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

فرهاد زیویار در این جلسه گفت: پدافند غیرعامل ظرفیتی مهم برای شناسایی تهدیدهاست و با نگاه آینده‌نگرانه به شناسایی مسائل و تهدیدات جامعه پرداخته و در جهت رفع مخاطرات عمل می‌کند. 

وی اظهار داشت: موضوعات مهمی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه عصر امروز مطرح شد و در پایان پس از بررسی و جمع بندی نقطه نظرات حاضرین، تصمیماتی در قالب مصوبات جلسه اتخاذ شد. 

استاندار لرستان ادامه داد: در بخشی از این تصمیمات مقرر شد در رابطه با ۲ درصد اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان گزارش جامعی تهیه و در اختیار کارگروه برای اتخاذ تدابیر لازم قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان لرستان عنوان داشت: استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر نیز از مهمترین مواردی است که در بحث پدافند غیرعامل به آن پرداخته شده و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان ضرورت دارد در این رابطه اقدامات اثرگذاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرد. 

زیویار افزود: موارد بهداشتی و بیولوژیک بویژه در بحث کشتارگاه‌های استان از دیگر نکاتی بود که در قالب دستور کار در جلسه امروز مطرح شد و با توجه به گزارشات ارائه شده مقرر شد به منظور رفع مشکلات در این حوزه اقدامات لازم حمایتی با برنامه ریزی دقیق و رعایت تمامی موازین انجام شود و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اختیار کارگروه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: استفاده صحیح از انرژی بخشی از مهمترین تصمیمات کارگروه پدافند غیرعامل را به خود اختصاص داد که مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نسبت به بررسی ظرفیت‌های موجود اقدام کنند و این ظرفیت‌ها به منظور بهره‌گیری صحیح به کارگروه معرفی شوند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در راستای اجرای دقیق این طرح راهبردی لازم است در کنار برآورد هزینه‌ها و زمان مورد نیاز، اجرای مصوبه نیز توسط دستگاه‌های اجرایی تضمین و اقدامات عملیاتی شد.

وی گفت: از تمامی ظرفیت‌ها برای اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل در استان، از جمله مذاکره با بانک‌ها و یا اختصاص اعتبار اجرای طرح باید استفاده شود، بدیهی است برنامه ریزی دقیق در انجام صحیح اقدامات اثرگذارتر خواهد بود و موجب برداشتن گام‌های اساسی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول