اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پرونده شهرک نسیم آبیک روی میز بازرسی کل استان قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین از محول کردن موضوع احداث شهرک نسیم شهرستان آبیک به بازرسی کل استان خبر داد و گفت: مسئولی که بر خلاف قانون، مجوز یا مصوبه ساخت و ساز در این شهرک صادر کرده باشد، باید پاسخگو باشد و با سودجویان برخورد قاطع خواهد شد.

پرونده شهرک نسیم آبیک روی میز بازرسی کل استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که ظهر امروز در فرمانداری آبیک برگزار شد، با اشاره به ظرفیتهای بسیار زیاد و موجود در شهرستان آبیک و ارائه خدمات این شهرستان به استان قزوین و سایر استانها، خدمت رسانی بیشتر از گذشته را به مردم این شهرستان ضروری دانست و اظهار کرد: مسئولان در جایگاه خدمتگزاری باید شبانه روز کار کنند چرا که اکتفا کردن به ساعت اداری برای خدمت به مردم کوتاهی محسوب می شود.

وی افزود: شهدا از جان، مال، پست، موقعیت همسر و فرزندانشان گذشتند و جانشان را نثار کردند تا مردم در آسایش و امنیت باشند و دین و ناموس مردم و وجب به وجب خاک کشور حفظ شود. حالا اگر خود را با شهدا مقایسه کنیم و نمره‌ای به خودمان بدهیم تکالیف ما مسئولان بسیار سنگین و از حد تصور بالاتر است.

شعبانی با بیان اینکه مسئولان کم و بیش در دستگاه متبوع خود با بیت المال مواجه هستند، اضافه کرد: در برخی موارد و به ندرت شاهد دخل و تصرف مسئولان و زیر مجموعه ادارات به بیت المال هستیم که خیانت به مردم محسوب می‌شود که تحت هیچ عنوان قابل تحمل و پذیرش نیست و نسبت به این مسائل نگاه خط قرمزی داریم.

برخورد با اخلالگران اقتصادی 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: از مسئولان ادارات درخواست می‌شود بر کارکنان و زیر مجموعه های خود نظارت کافی،  تاکید، توصیه، تذکر و هشدار لازم را در خصوص حفظ بیت المال داشته باشند در صورتی که از منصب و جایگاه خود سوءاستفاده کنند برخورد قاطع و شدید انجام می‌شود.

شعبانی با اشاره به اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه‌ها و به نوعی اصلاح نظام اقتصادی توسط دولت اضافه کرد: با هر گونه اخلال در شبکه توزیع اقلام و مایحتاج عمومی مردم اعم از احتکار و گران‌فروشی برخورد قضایی صورت می‌گیرد چرا که از مصادیق اخلال در نظام اقتصادی است و با اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع می‌شود. 

وی از محول کردن موضوع شهرک نسیم روستای ابراهیم آباد کوهپایه شهرستان آبیک به مدیر کل بازرسی استان قزوین و تاکید برای ورود جدی به این موضوع مبنی بر سکونت ۳۷ نفر و صدور انشعابات برای حدود ۴۰۰ نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر واقعا سوءاستفاده شده باشد یا برخی جاها الحاق به بافت شده باشد ، شاید به صلاح مردم و روستا نبوده باشد. درست است شاید فردی مجوز داشته باشد اما شخصی که بر خلاف قانون مجوز یا مصوبه صادر کرده، باید پاسخگو باشد و در این زمینه با سودجویان و متخلفین برخورد لازم انجام می‌شود. 

این مقام قضایی بر حضور مسئولان در بین مردم شهرستان آبیک برای دسترس بودن، پیگیری و رفع مشکلات آنها تاکید و تصریح کرد: اگر موانع خدمت‌رسانی به مردم برداشته شود و برای حل مشکلات آنها اقدام شود اعتماد و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول