اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گره‌گشایی از پروژه‌های ری و ملارد با بودجه ۳۰۰ میلیاردی

با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تعامل دستگاه‌های نظارتی استان و استانداری تهران، چند پروژه زیرساختی در شهرستان‌های ری و ملارد با بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی گره گشایی می شود.

گره‌گشایی از پروژه‌های ری و ملارد با بودجه ۳۰۰ میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلسه ای با حضور محسن منصوری استاندار تهران بهمراه معاون سیاسی استانداری و بازرس کل اداره کل بازرسی استان تهران در محل دیوان محاسبات استان برگزار شد.

در این جلسه گره گشایی ۳۰۰ میلیارد تومانی برای بار دوم برای مردم شهرستان های ری و ملارد با استفاده از ظرفیت های قانونی و تعامل دستگاه های نظارتی استان و استانداری تهران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و قرار شد چند پروژه زیرساختی از جمله در حوزه های راه، بهداشت و درمان، آموزشی، ورزشی و حمایتی برای حل مشکلات مردم شهرستان به بهره برداری برسد.

در حاشیه این جلسه استاندار تهران از نمایشگاه دستاوردهای دیوان محاسبات استان بازدید کرد. وی دیوان محاسبات را به قدردانی از تمجید و اعلام رضایت بی سابقه  مقام معظم رهبری از چابکی و عملکرد دیوان محاسبات و اقدامات تحولی آن که مایه مباهات و افتخار است توصیه و از خدمات دیوان محاسبات استان تهران در حل مشکلات استان و صیانت از بیت المال تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول