اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

امضای تفاهم نامه دانشگاه تبریز و هلدینگ کشاورزی کوثر


یک تفاهم نامه همکاری با محوریت ارتقای بهره‌وری، افزایش ظرفیت علمی، تحقیقاتی و بسط پژوهش‌های کاربردی بین موسسه کسب و کار رویش کوثر، دانشگاه تبریز و هلدینگ کشاورزی منعقد شد.

امضای تفاهم نامه دانشگاه تبریز و هلدینگ کشاورزی کوثر

علیرضا یوزباشی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره عقد تفاهم نامه با دانشگاه تبریز و هلدینگ کشاورزی گفت: انجام همکاری در حوزه فناوری و کارآفرینی، با محوریت ارتقای بهره‌وری، افزایش ظرفیت علمی، تحقیقاتی و بسط پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای برای حل مسائل و چالش‌های تولید و خدمات در زمینه های تخصصی مشترک از مهمترین اهداف ما در این تفاهم نامه بوده است.

مدیر کانون ارزیابی و توسعه سازمان اقتصادی کوثر افزود: انتخاب ایده‌های مناسب سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی مانند: زنجیره طیور گوشتی و تخم‌گذار و صنایع وابسته، صنعت تولید خوراک دام و طیور، به نژادی دام سنگین و دام سبک، زنجیره آبزی‌پروری، تولید تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی، باغبانی، صنایع گلخانه‌ای و زراعت و ... از مواردی است که در این تفاهم نامه به آنها تاکید شده است.

وی افزود: فعال‌سازی ظرفیت‌های دانشکده کشاورزی تبریز، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر، دانشکده دامپزشکی، دانشکده علوم و فنون نوین و دانشکده شیمی دانشگاه تبریز جهت ارائه، همکاری در احصاء چالش‌ها و سپس ارائه راه‌حل‌های نوآورانه، همکاری در انتقال فناوری‌های مورد تقاضای شرکت از کشورهای پیش رو در زمینه‌های تخصصی و  همکاری در تدوین طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی حوزه امنیت غذایی و جذب اعتبارات پژوهشی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز از کلیات این تفاهم نامه است.

وی همچنین گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه جهت ارتباط هلدینگ با کشورهای مجاور برای انتقال فناوری و بازاریابی و برگزاری و حضور مشترک در نمایشگاههای تخصصی بین‌المللی کشورهای منطقه هم از اهداف این تفاهم نامه بوده است.

به گفته این مسئول، موسسه کسب و کار رویش کوثر در بخش مشاوره مدیریت با تاکید بر تجاری‌سازی فرآیندهای آموزش، توسعه و ارزیابی سازمان تلاش می‌کند که بر مدار و اکوسیستم اقتصاد دانشی حرکت کند و با برپایی سامانه استعدادیایی مدیران صالح و کارآمد (امصاک) تلاش کرده تا فرایند استخدام، ارتقا و توسعه کارکنان ساماندهی شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول