اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فرآیندهای نظارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی هوشمند می‌شود

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از هوشمندسازی فرآیندهای نظارتی این دانشگاه خبر داد.

فرآیندهای نظارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی هوشمند می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به ماموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای توسعه اشتغال پایدار، روندهای نظارتی این دانشگاه نیز متناسب با این ماموریت ، طراحی، برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی ضمن تاکید بر جایگاه ویژه زیر نظام دانشگاه جامع علمی کاربردی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن بر بکارگیری اهرم‌های نظارتی برای تقویت اثربخشی این جایگاه در سطوح ملی تاکید کرد.
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: برای ترمیم و اصلاح روندهای نظارتی، دانشگاه از ارکان نظارتی خود در سطح استان‌ها و ستاد بهره برده و سعی دارد ضمن توجه به شاخص های نظارتی در طی فرآیند آموزش به ارزیابی اثربخشی خروجی‌های فرایند نیز بپردازد. به عبارت بهتر ملاحظه شرایط برگزاری آموزش‌های علمی کاربردی در مراکز دارای اهمیت است، اما در کنار آن باید به ارزیابی اثربخشی خروجی‌های این فرآیند نیز توجه ویژه شود به همین دلیل لازم است در کنار بازدید از مراکز آموزشی، بازدید از صنایع و سازمان‌هایی که از دانش آموختگان این دانشگاه در اجرای ماموریت‌های خود بهره مند می شوند نیز مدنظر قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: بدون شک ما هنگامی موفق به اجرای ماموریت علمی کاربردی خواهیم بود که بتوانیم دانش‌آموختگانی ماهر و توانمند را روانه بازار کار کنیم.

فتحیان افزود: باتوجه به اینکه آموزش‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی بر تقاضا و نیاز بازار کار تعریف و توسعه می یابد، معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در حال طراحی و اجرای فرآیندهای نظارتی محصول محور و هوشمند است تا بتواند ساختار حلقه بسته را در فرآیندهای کنترلی این دانشگاه اجرایی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول