اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای رزمندگان معسر/ تبدیل وضعیت ایثارگران نیازمند تامین مالی است

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه ردیف بودجه و مالی تبدیل وضعیت تاکنون پشتیبانی نشده است، گفت: درصدد هستیم با نامه‌نگاری و جلسات مستمر و استناد به قانون مجلس شورای اسلامی این موضوع تعیین تکلیف شود.

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای رزمندگان معسر/ تبدیل وضعیت ایثارگران نیازمند تامین مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حمید مردانیان ظهر امروز در حاشیه نخستین همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگر منتسب به وزارت راه و شهرسازی در لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در وزارت راه حدود ۱۱ هزار ایثارگر دارد که با تبدیل وضعیت استخدامی این جامعه بزرگتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران یک سری موانع قانونی وجود دارد که در زمان خود باید حل شود، در حوزه راهداری و حمل‌ونقل با مطالبات بسیاری در این زمینه مواجه هستیم.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه ردیف بودجه و مالی تبدیل وضعیت تاکنون پشتیبانی نشده است، افزود: درصدد هستیم با نامه‌نگاری و جلسات مستمر و  استناد به قانون مجلس شورای اسلامی این موضوع تعیین تکلیف شود.

مردانیان بیان داشت: در برخی مناطق قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تا ۸۰ درصد محقق شده و در برخی مناطق این قانون کند پیش می‌رود.

وی در خصوص مسکن ایثارگران نیز از انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد نیروهای کل مسلح و وزارت راه نسبت به تامین ۵۰ هزار مسکن رزمندگان معسر خبر داد.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از اهداف سفر به استان‌ها، بازدید میدانی از طرح‌های توسعه‌ای مناسب‌سازی معابر برای معلولان بر اساس قوانین است و اینکه آمار ارائه شده از سوی مسوولان با واقعیت بیرونی چه میزان هم پوشانی دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول