اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مهار حریق در کارخانه مازرون فوم سوادکوه شمالی

مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به مهار حریق در کارخانه مازرون فوم سوادکوه شمالی، گفت : علت حریق هنور مشخص نشده است.

مهار حریق در کارخانه مازرون فوم سوادکوه شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کارخانه مازرون فوم شهرستان سوادکوه شمالی روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد و با توجه به وسعت حریق نیروهای آتش‌نشانی شهرستان‌های سوادکوه شمالی و قائمشهر در محل حضور یافتند.

زمان‌پور مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان سوادکوه شمالی در این‌باره در اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع موجب مهار آتش‌سوزی شد.

وی با اشاره به کارگیری سه خودروی آتش‌نشانی و همکاری هشت نفر آتش‌نشانان، افزود: علت حریق هنور مشخص نشده است.

زکریا اشک‌پور سخنگوی اورژانس مازندران درباره وضعیت مصدومان حادثه آتش سوزی کارخانه مازرون فون، اظهار کرد: به دنبال حادثه آتش‌سوزی در کارخانه مازرون فوم در منطقه بشل و به دنبال اعزام ۵ دستگاه آمبولانس و آماده باش اتوبوس آمبولانس  و بالگرد ۶نفر مصدوم آقای ۲۷ تا ۳۶ ساله به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل شدند.

بر اساس آخرین گزارش اعلام شده از واحد mcmc، یک نفردر بخش آی سی یو،یک نفر در اورژانس و ۴ نفر در بخش بستری هستند و مصدومان شرایط وخیم ندارند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول