اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

توزیع اقلام اساسی از طریق ۷۰۰ فروشگاه در کرمانشاه

معاون توسعه بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: اقلام اساسی مانند برنج، روغن، قند و شکر و دیگر کالا‌ها از طریق ۳۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و ۴۰۰ کسبه امین در استان توزیع می‌شود.

توزیع اقلام اساسی از طریق ۷۰۰ فروشگاه در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد‌رضا عباسی معاون توسعه بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه از نظر تأمین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی در استان نداریم، اظهار کرد: ماهانه ۲ هزار تن برنج و ۲ هزار تن قند و شکر در استان کرمانشاه از طرق ۳۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و ۴۰۰ کسبه امین توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با آزاد شدن قیمت کالا‌های اساسی تقاضا برای خرید آن‌ها در استان کم شده است، گفت: در حال حاضر تقاضای برای خرید کم شده و در برخی از اقلام مانند روغن، ماکارونی و برنج نسبت به گذشته مازاد هم داریم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از توزیع ارزان‌تر کالاهای اساسی دربرخی فروشگاه‌ها خبر داد و افزود: در این فروشگاه‌ها کالاهای اساسی مانند قند، شکر و برنج به خاطر کمک به معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه ثبت به قیمت آزاد ارزان‌تر توزیع می‌شود و به همین خاطر با مراجعه مردم به فروشگاه‌ها صف ایجاد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در استان از نظر تامین کالا‌های اساسی هیچ کمبودی وجود ندارد، گفت: به خاطر آزاد شدن قیمت کالا‌های اساسی دیگر قاچاق این کالا‌ها نیز صورت نمی‌گیرد.

عباسی در خصوص توزیع آرد نیز، تصریح کرد: اداره غله مسؤول توزیع این کالا است، اما با نظارت بسیار دقیق و کاملی بر روند توزیع و پخت نان در استان نظارت می‌شود و مشکلی در تامین آن در استان نداریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول