اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شمیم رضوی در شهرقدس پیچید

کاروان زیرسایه خورشید در معیت پرچم متبرک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به شهرقدس آمده و عطر رضوی را در فضای شهر طنین انداز کردند.

شمیم رضوی در شهرقدس پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، همزمان با دهه کرامت کاروان زیرسایه خورشید وارد شهرقدس شد و با ورود به گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) و استقبال بی نظیر مردم، به مقام شامخص شهدا ادای احترام کردند.

خدام حرم مطهر امام رضا(ع) با نیروهای سازمان آتش نشانی و هلال احمر دیدار و در معیت پرچم متبرک رضوی از بیماران بستری در بیمارستان سردار شهید سلیمانی عیادت کرده بسته های تبرکی هدیه داده و خداقوتی با کادر درمانی داشتند.

سفیران امام مهربانی ها پیام آور اتحاد، وحدت، گفتار صادقانه و خدمت خالصانه و همیاری به یکدیگر بودند و در جمع شهرداران استان تهران حضور یافته و در ادامه با گروه های جهادی دیدار داشته و با شرکت در رزمایش مومنانه بسته های ارزاق را متبرک به نمک و نبات تبرکی کردند.

خادمان امام رئوف با حضور در مرکز ترک اعتیاد آقایان شور و حال وصف ناشدنی راه انداختند و در پایان با ورود به مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) فضای مسجد را عطرآگین و دل های عاشقان حضرت را روانه صحن و سرای حرم رضوی کرده و عطر رضوی را در فضای شهر طنین انداز کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول