اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

27 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد/افتتاح 7 گلخانه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 27 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

27 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد/افتتاح 7 گلخانه

روح اله حسنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از افتتاح ۲۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۸۹۶ میلیارد ریال به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این استان خبر داد و اظهار کرد: افتتاح این تعداد پروژه ، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ۸۱۴ نفر را به دنبال دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: ۱۶ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک است که ۱۱ پروژه اجرای سیستم های نوین آبیاری به مساحت ۴۳۲ هکتار خواهد بود.

وی با بیان اینکه سه پروژه احداث کانال انتقال آب به طول ۳.۵ کیلومتر و دو پروژه لایروبی و مرمت قنوات به طول یک هزار و ۳۰۰ متر از دیگر پروژه‌های این سازمان در هفته پیش رو است، گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای پروژه‌های آب و خاک بالغ بر ۱۴۶ میلیارد ریال است.
حسنی با اشاره به افتتاح 7 پروژه احداث گلخانه به مساحت کل بیش از ۲ هکتار، با اعتباری حدود ۱۸۶ میلیارد ریال طی هفته جهاد کشاورزی در استان زنجان، خاطرنشان کرد: همزمان دو پروژه امور دام شامل پروژه پرورش گاو شیری و پرورش گوسفند داشتی به تعداد ۴۹۰ رأس با اعتبار ۳۰۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: دو پروژه در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی شامل کارخانه تولید خوراک دام و طیور و نیز کارخانه فرآوری، بسته بندی و روغن کشی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال نیز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول