اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دفاع معاون سیاسی استاندار سمنان از انتصابات/ پست‌ها را عادلانه‌ در استان سمنان توزیع می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با دفاع از انتصابات انجام‌شده در استان سمنان گفت: توزیع عادلانه‌ای در استان سمنان در حوزه انتصابات داریم.

دفاع معاون سیاسی استاندار سمنان از انتصابات/ پست‌ها را عادلانه‌ در استان سمنان توزیع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین معارفه «رضا خانی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان اظهار کرد: حمایت مردم مهم‌ترین سرمایه مدیران محسوب می‌شود و دولت آیت‌الله رئیسی، دولتی مردمی و همراه با مردم است.

وی بیان کرد: استاندار سمنان به مردم اعلام کرده که تلاش می‌شود تا در انتصابات از حداکثر منابع انسانی داخل استان استفاده شود.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: استفاده از نیروهای توانمند داخلی اولویت استاندار در انتصابات است و توزیع عادلانه در استان از دیگر اولویت‌ها در انتصابات محسوب می‌شود.

ریواده اضافه کرد: تلاش شده است تا بازسازی سطوح مدیریت استان سمنان به‌صورت عالمانه، آگاهانه و انقلابی به انجام رسد.‌

وی با بیان اینکه استاندار سمنان پای مردم ایستاده و هیچ‌گاه به طول خدمت نمی‌اندیشد، گفت: وظیفه همه ماست که با اتحاد و همدلی مقابل بدخواهان داخلی و خارجی نظام بایستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: نظام اسلامی در کشور ما بر پایه احکام اسلامی و حاکمیت مردم شکل گرفته است و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش هستیم.

ریواده گفت: از همدلی، هم‌افزایی و همراهی ارکان تصمیم‌گیر در شهرستان آرادان با محوریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریفی‌نیا سپاسگزاریم و بی‌تردید در فضای همدلی می‌توان امور را بهتر به پیش برد.

وی بیان کرد: با محوریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فضای همدلی مناسبی در استان ما حاکم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: در سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان، بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

ریواده گفت: در سال گذشته و با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همچنین با همکاری نیروهای قضایی، نظامی، اطلاعاتی و امنیتی رتبه اول جذب تسهیلات برای رفع موانع تولید را جذب کرده‌ایم و ۳۵ واحد راکد به چرخه تولید بازگشته است.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن و اجرای طرح ملی جهش تولید مسکن، برابر گزارش‌های اعلام‌شده، استان سمنان رتبه دوم کشور را در تأمین زمین و ساماندهی متقاضیان به خود اختصاص داد.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استان سمنان در بحث اشتغال، در سال ۱۴۰۱ برابر با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رتبه‌دار عنوان سومی کشور است.‌

ریواده افزود: استاندار سمنان دستور ویژه‌ای را برای حل‌وفصل مسائل و مشکلات شهرستان‌های تازه تأسیس صادر کرده است.

وی بیان کرد: کار جهادی، آن است که مسؤولان در وسط میدان باشند و مسائل مردم مسائل مدیران باشد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول