اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بررسی پیش‌نویس قانون نظارت دولت ترکمنستان بر محیط زیست

آژانس توسعه بین المللی آمریکا با مشارکت انجمن عمومی سازمانی Tebigy Kuwwat طی میزگردی پیش‌نویس قانون نظارت دولت ترکمنستان بر محیط زیست را مورد بررسی قرار داد.

بررسی پیش‌نویس قانون نظارت دولت ترکمنستان بر محیط زیست

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده با مشارکت انجمن عمومی سازمانی Tebigy Kuwwat طی میزگردی پیش نویس قانونی در مورد نظارت دولت ترکمنستان بر محیط زیست را مورد بررسی قرار دادند.

در طول این میزگرد، شرکت کنندگان در مورد اقدامات و حمایت از قوانین و اعمال قوانین در زمینه حفاظت از آب و هوا در ترکمنستان به ویژه پیش نویس قانونی در مورد نظارت دولت بر محیط زیست بحث و تبادل نظر کردند.

نظارت قابل درک و موثر زیست محیطی به مقامات دولتی ترکمنستان کمک می‌کند تا اقداماتی را که منجر به تخریب سیستم‌های اکولوژیکی طبیعی، کاهش منابع طبیعی و سایر اثرات منفی بر محیط زیست می‌شود، شناسایی، حذف و از آن جلوگیری کنند.

مفاد پیش نویس قانون منعکس کننده الزامات کنوانسیون‌ها و موافقت‌نامه‌های بین المللی و همچنین اولویت‌های استراتژیک دولت ترکمنستان در جهت حفاظت از تنوع زیستی، استفاده بهینه از منابع طبیعی و حفاظت از سیستم های اکولوژیکی طبیعی است.

این لایحه همچنین از قوانین ملی در مورد حفاظت از طبیعت و در مورد ایمنی زیست محیطی حمایت می‌کند.

در پایان میزگرد، نمایندگان دولت ترکمنستان فرصت بررسی و ارزیابی این لایحه را داشتند و اکنون آماده بررسی در پارلمان این کشور است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول