اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بررسی قضایی حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در «طبس»

پس از خروج قطار مسافربری «مشهد– یزد» دادستان طبس به محل وقوع حادثه اعزام و برای بررسی علت حادثه پرونده قضایی تشکیل شد.

بررسی قضایی حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در «طبس»

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، پس از خروج قطار مسافربری «مشهد– یزد» دادستان طبس به محل وقوع حادثه اعزام و برای بررسی علت حادثه پرونده قضایی تشکیل شد.

حجت‌الاسلام «علی نسایی‌زهان» دادستان خراسان‌جنوبی گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی جزئیات این حادثه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با مقصران احتمالی وقوع این حادثه، برخورد‌ قضایی خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی حادثه خروج قطار مسافربری طبس-یزد و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان، طی دستوری به بازرس کل استان خراسان‌جنوبی، مأموریت داد تمام ابعاد این موضوع بررسی شود.

به دنبال وقوع این حادثه و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان، «خدائیان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومین، طی دستوری به بازرس کل استان خراسان‌جنوبی مأموریت داد با حضور در صحنه، ابعاد مختلف حادثه را بررسی و‌ نسبت به معرفی متخلفین احتمالی به مراجع قضایی و اداری اقدامات لازم را انجام دهد.

حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر بهداشت، راه و شهرسازی از طریق بالگرد به منطقه اعزام و تا لحظاتی دیگر به محل حادثه خواهند رسید.

سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی نیز به همراه معاونین هم‌اکنون در محل حادثه حضور دارند، همچنین نیروهای انتظامی فرماندهی راهور و سایر ارکان در این حادثه از ابتدای امر حضور پیدا کردند.

امام جمعه شهرستان طبس به همراه اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولان شهرستانی هم‌اکنون در محل حادثه حضور دارند.

لازم به ذکر است مردم شهرستان طبس به هیچ عنوان به محل حادثه حضور پیدا نکنند و نیروهای امنیتی و انتظامی از ورود افراد غیر مسئول به منطقه جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول