اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

روزانه بیش از 10 هزار زائر خارجی حج تمتع وارد عربستان می‌شوند

در روزهای اخیر پذیرش زائران خارجی از سوی عربستان آغاز شده است و براساس گزارش‌ها، روزانه بیش از 10 هزار زائر خارجی عازم سرزمین وحی می‌شوند.

روزانه بیش از 10 هزار زائر خارجی حج تمتع وارد عربستان می‌شوند

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از ورود زائران کشورهای هند، پاکستان، اندونزی و بنگلادش به سرزمین وحی، روز گذشته زائران سایر کشورهای آفریقایی و اروپایی هم وارد عربستان شدند.

براساس گزارش مسؤولان حج عربستان، از اوایل هفته جاری اعزام زائران خارجی حج تمتع به عربستان آغاز شده است و زائران از فرودگاه مدینه و جده وارد سرزمین وحی می‌شوند؛ به طوری‌که تاکنون بیش از ۳۰ هزار زائر خارجی حج تمتع به عربستان رسیده است و روند تشرف زائران ادامه دارد.

همچنین روز گذشته روند پذیرش زائران خارجی سرعت گرفته و روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر از کشورهای مختلف از طریق هوایی وارد عربستان شدند و پیش‌بینی می‌شود با نزدیک شدن به ایام حج تمتع، تعداد زائران وارد شده به این کشور افزایش یابد.

به گزارش فارس، امسال بیش از یک میلیون زائر به حج تمتع مشرف می‌شوند که از این بین ۸۵ درصد زائران خارجی هستند. سهمیه ایران نیز ۳۹ هزار و ۶۳۵ نفر است که روند اعزام زائران از ۲۲ خردادماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول