اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۳ واگن قطار «مشهد-یزد» از ریل خارج شده است/ آماده‌باش بیمارستان‌های طبس، فردوس و بیرجند

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به خروج قطار مسافربری مشهد- یزد از ریل، گفت: از هفت واگن این قطار، سه واگن از ریل خارج و واژگون شده است.

۳ واگن قطار «مشهد-یزد» از ریل خارج شده است/ آماده‌باش بیمارستان‌های طبس، فردوس و بیرجند

سید محمدرضا حسینی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: تاکنون ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده که در حال حاضر ۴ آمبولانس در حال انتقال مجروحین به بیمارستان طبس هستند.

وی با بیان اینکه در صحنه نیاز به آمبولانس بیشتر نداشتیم، بیان داشت: بنابراین اعزام دو اتوبوس آمبولانس که در حال حرکت به سمت صحنه بودند را لغو کردیم.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: سه بالگرد نیز از بیرجند، یزد و گناباد به سمت صحنه اعزام شدند که بالگرد یزد در صحنه حضور دارد و بالگرد گناباد و بیرجند در فرودگاه طبس برای انتقال بین بیمارستانی مجروحین آماده‌باش هستند.

حسینی از انجام هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، بانک خون، پزشکی قانونی و بهشت متقین خبر داد و گفت: شناسایی مجروحین و استخراج لیست اسامی در حال انجام است که برای اطلاع‌رسانی اعلام خواهد شد

وی همچنین از آماده‌باش کامل بیمارستان‌های طبس، فردوس و بیرجند خبر داد و افزود: تیم تخصصی جراح و ارتوپد نیز به طبس اعزام شده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام اینکه  سایر مسافرین در حال تخلیه محل با قطار دیگری هستند، اعلام کرد: در مجموع ۳۰ مجروح باید به بیمارستان منتقل شوند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول