اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری پویش «مهر حرم» در مریانج/ تأمین مصالح توسعه حرم امام حسین(ع)

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج با اشاره به برگزاری پویش «مهر حرم» به منظور کمک به توسعه حرم امام حسین(ع) گفت: بالغ بر 3 هزار تن کیسه سیمان و گچ جمع‌آوری و به کربلای معلی ارسال خواهد شد.

برگزاری پویش «مهر حرم» در مریانج/ تأمین مصالح توسعه حرم امام حسین(ع)

نادر پورسبزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه‌اندازی پویش «مهر حرم» در شهر مریانج، اظهار کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج به منظور مشارکت توسعه حرم امام حسین(ع) و ساخت صحن عقیله بنی‎هاشم(س) درصدد است در قالب این پویش کمک‎های مردمی را راهی کربلا کند.

وی با بیان اینکه در این پویش هر خانواده می‌تواند یک کیسه سیمان و گچ را برای استفاده در صحن عقیله بنی‎هاشم(س) در راستای طرح توسعه حرم امام حسین(ع)، تأمین کنند بیان کرد: پیش‌بینی ما برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی ۳ هزار کیسه است که با استقبال بسیار گسترده شهروندان همراه شده است و قطعاً این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج افزود: سعی ما در مجموعه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج بر این است که در کوتاه‏‌ترین زمان ممکن، این کیسه‎های سیمان و گچ از خیرین جمع‏‌آوری و طی مراسمی در شهر مریانج، راهی شهر کربلا شود.

وی تأکید کرد: خوشبختانه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج، با همراهی و کمک خیرین و شهروندان، تاکنون در راستای توسعه و بازسازی حرم‌های مطهر ائمه(ع) در عراق نقش پررنگی داشته است.

پورسبزی خاطرنشان کرد: این ستاد در گذشته طرح‏‌های بزرگی از جمله جمع‌آوری مس برای ترفیع گنبد حرم امام حسین(ع)، تهیه کپسول‏‌های آتش نشانی، جمع‌آوری طلا و نذورات نقدی و... را انجام داده است.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول