اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گلزنی بازیکن سپاهان مانع حذف تیم ملی امید از آسیا نشد

تیم ملی امید که ۶ بازیکن از ذوب‌آهن و سپاهان را به همراه داشت از مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد.

گلزنی بازیکن سپاهان مانع حذف تیم ملی امید از آسیا نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی فوتبال امید کشورمان در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان به مصاف رقبای خود رفت و در پایان از دور گروهی حذف شد.

پارسا جعفری، میلاد کر، محمد‌حسین اسلامی ومحمد خدابنده‌لو از ذوب‌آهن و یاسین سلمانی و آریا یوسفی از سپاهان در تیم ملی فوتبال امید حضور داشتند.

تیم ملی امید در بازی نخست مقابل قطر به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد؛ کر، خدابنده‌لو، سلمانی و یوسفی بازیکنان ذوب‌آهن و سپاهان در این دیدار در ترکیب اولیه تیم ملی امید حضور داشتند.

شاگردان مهدی‌کیا در بازی دوم برابر ترکمنستان با نتیجه ۲ بر یک متحمل شکست شدند؛ جعفری، خدابنده‌لو و سلمانی نیز در این دیدار در ترکیب اصلی بودند و کر به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

در بازی آخر مقابل ازبکستان نیز ملی‌پوشان به تساوی یک بر یک رسیدند که جعفری، کر، خدابنده‌لو، سلمانی و یوسفی در ترکیب تیم ملی امید بودند و آریا یوسفی بازیکن سپاهان تک گل تیم ملی را به ثمر رساند.

تیم ملی امید در نهایت با کسب ۲ امتیاز از سه دیدار مرحله گروهی در رده سوم جدول قرار گرفت و از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ ازبکستان و ترکمنستان به ترتیب با ۷ و ۴ امتیاز از این گروه صعود کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول