اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

هدف تحریم‌های آمریکا فشار حداکثری بر معیشت مردم است

جانشین معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: تنها هدف تحریم‌های آمریکا تأثیر فشار حداکثری بر معیشت مردم بود تا نارضایتی آن‌ها را برانگیزد و آن‌ها را به اعتراضات خیابانی و سرنگونی رژیم کنونی تشویق کند.

هدف تحریم‌های آمریکا فشار حداکثری بر معیشت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با دهه کرامت نخستین گردهمایی و همایش سیاسی فرماندهان و مسئولان یگان‌های مستقر در استان خراسان‌جنوبی در تالار میلاد مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند برگزار شد.

حجت‌الاسلام «پرورش» معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی پدافند خاتم الانبیا‌‌ء(ص) نزاجا ملت ایران را الگو و نمونه مجاهدت و فداکاری و بیداری در میان همه ملت‌ها معرفی کرد و گفت: راهبرد ملت ایران برای مقابله با دشمن باید مقاومت فعال و هوشمند و اتکا به خداوند باشد.

وی با اشاره به ابعاد مهم جهاد تبیین، تصریح کرد: جهاد تبیین فقط به امور سیاسی مربوط نمی‌شود و موضوعات اعتقادی را هم در بر می‌گیرد لذا جهاد تبیین، یک جهاد ریشه‌ای است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی پدافند خاتم‌الانبیاء(ص) نراجا خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که اگر کسی انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار دهد هیچ چیز از اسلام باقی نخواهد ماند و این موضوع بسیار مهمی است که با چالش‌های ذهنی مردم جهاد تبیین را انجام دهیم.

 «اکبری پویا» جانشین معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا نیز در خصوص دشمنی غرب و بی اعتمادی به آمریکا، گفت: تنها هدف تحریم‌های آمریکا تأثیر فشار حداکثری بر معیشت مردم بود تا نارضایتی آن‌ها را برانگیزد و آن‌ها را به اعتراضات خیابانی و سرنگونی رژیم کنونی تشویق کند.

وی ادامه داد: این تجربه بسیار مهمی است که نباید برنامه‌های داخلی را به غرب موکول کرد چون قطعا شکست می‌خورد.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی پدافند خاتم‌الانبیاء(ص) نراجا به نقل از سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: اگر کارهایتان را به غرب موکول کنید ناموفق خواهید ماند و هر زمان که بدون اعتماد به غرب حرکت کنید موفق خواهید شد.

 حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی نیز اظهار داشت: ولایت فقیه و حکومت اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین و اساسی‌ترین راه نجات مردم از حکومت ظلم و استبداد است.

وی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است و این نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولایت فقیه، در مقایسه با کشورهای منطقه و دنیا مستقل‌ترین کشور محسوب می‌شود و به یک کشور  غیر قابل نفوذ و کاملاً مستقل تبدیل شده است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول