اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ربوده شدن دختر 6 ساله در شیراز تکذیب شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: کلیپ پخش شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه فردی قصد آدم‌ربایی دختر بچه 6 ساله‌ای در یکی از خیابان‌های شیراز را داشته صحت ندارد و تکذیب می شود.

ربوده شدن دختر 6 ساله در شیراز تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ حمید افرامن با اعلام این خبر بیان کرد: روز گذشته، 16 خردادماه کلیپی با محتوای اینکه (مردی حدودا 38 ساله در خیابان مشکین‌فام شیراز قصد ربایش دختری 6 ساله داشته و توسط اهالی محل دستگیر و تحویل کلانتری 11 زند شده است) در فضای مجازی منتشر شده و موضوع  به منظور بررسی صحت و سقم آن در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انتقال فرد دستگیر شده به پلیس آگاهی، در بررسی‌ اولیه و برابر نظر کارآگاهان مشخص شد که فرد مذکور دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بوده و به دلیل مشکل روحی و روانی و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر به سمت دختر بچه ای که در آن حوالی با فاصله چند متری از مادرش در حال تردد بوده رفته اما قصد ربایش وی را نداشته است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با بیان اینکه موضوع آدم ربایی صحت نداشته و کذب محض است، گفت: شهروندان به شایعات پخش شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار صحیح را از منابع رسمی یا خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول