اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افزایش 153 درصدی کشف سلاح جنگی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون نسبت به سال گذشته در کشف سلاح جنگی ۱۵۳ درصد، در کشف سلاح شکاری ۵۴ درصد و در مجموع ۸۱ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

افزایش 153 درصدی کشف سلاح جنگی در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یکی از ابزارهای مخل نظم و امنیت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند قاطعانه برخورد می‌کند.

وی افزود: در طرح مقابله با قاچاق سلاح مهمات که از ۱۱ خرداد ماه به مدت ۵ روز در استان اجرا شده ۸ سلاح جنگی، ۴۲ سلاح شکاری، ۵۰ سلاح کشف و ۴۸ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات از ابتدای سال تا کنون ۵ باند قاچاق اسلحه و مهمات منهدم و ۳۶۲ سلاح جنگی و شکاری کشف شده است. 

القاصی‌مهر گفت: از ابتدای سال تا کنون نسبت به سال گذشته در کشف سلاح جنگی ۱۵۳ درصد، در کشف سلاح شکاری ۵۴ درصد و در مجموع ۸۱ درصد افزایش کشفیات داشته و ۲۶۴ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده‌اند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول