اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

احیای بافت فرسوده با توجه به نیاز هر محله باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی در بافت فرسوده تاکید کرد و گفت: آیا در احیای بافت فرسوده و در نظر گرفتن بسته های تشویقی تفاوتی بین شمال و جنوب شهر وجود دارد؟

احیای بافت فرسوده با توجه به نیاز هر محله باشد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی فعالیت های معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر اظهارداشت: نوسازی شهرها در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان صورت می گیرد لذا ضرورت دارد تا کلیه ابعاد کالبدی و غیرکالبدی فرهنگی و اجتماعی در این موضوع مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: ار آنجا که مردم ذی نفعان و استفاده کنندگان اصلی طرح های شهری هستند توجه به خواست و نیاز آنها در طرح ها اهمیت بالایی دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هر محله از نظر فرهنگی و اجتماعی دارای تفاوت‌هایی با سایر محلات است این سوال ایجاد می شود که آیا کاربست‌های فرهنگی و اجتماعی  برای احیا بافت فرسوده با توجه به نیاز هر محله در نظر گرفته شده است؟

وی ادامه داد: سوال دیگر این است که آیا در احیای بافت فرسوده و در نظر گرفتن بسته های تشویقی تفاوتی بین شمال و جنوب شهر وجود دارد؟

انتهای پیام/ ت 65

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول