اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از ۹۳۱هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان+فیلم

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 2 محموله سنگین سوخت قاچاق با حجم ۹۳۱هزار لیتر خبر داد.

کشف بیش از ۹۳۱هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مرزبانان استان هرمزگان با اشراف و تسلط اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در سواحل سیریک و بندرعباس مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: مرزبانان با تشکیل چند اکیپ به محل های مورد نظر اعزام شدند و توانستند در عملیاتی مقتدرانه  ۲۲ مشک بزرگ ماری شکل حاوی ۸۹۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق را به ارزش ۲۰۸ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال از قاچاقچیان کشف کنند.
 
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: قاچاقچیان با توجه به نداشتن تاب مقاومت در برابر مرزبانان  مشک‌های سوختی را رها کرده و از محل متواری شدند که تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

 

 

کشف بیش از ۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرلنگه

دهکی ادامه داد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه نیز طی اقدامی اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله سوخت قاچاق را به خارج از مرز‌های کشور انتقال دهند.

وی گفت: براساس این خبر بلافاصله واحد‌های عملیاتی به موقعیت شناسایی شده اعزام و پس از جست و جو موفق شدند سه فروند موتور لنج  را شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به کشف ۴۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوییل قاچاق در این عملیات، افزود: پنج نفر از متهمان مرتبط با این پرونده قاچاق نیز دستگیر شدند.

دهکی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول