اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان رتبه سوم کشوری در حوزه تعهدات اشتغال را کسب کرد

استاندار سمنان گفت: بر اساس گزارش سامانه رصد اشتغال، در زمینه تعهدات اشتغال، استان سمنان رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

سمنان رتبه سوم کشوری در حوزه تعهدات اشتغال را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان اظهار کرد: ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته، نیاز است تا تلاش‌ها در راستای ارتقای جایگاه استان در زمینه تعهدات اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در راستای جلب رضایت مردم، افزایش یابد.

وی گفت: بر اساس گزارش سامانه رصد اشتغال، در زمینه تعهدات اشتغال، استان سمنان رتبه سوم کشوری را کسب کرده که امری ارزشمند است.

استاندار سمنان ادامه داد: فرمانداران جلسات کارگروه اشتغال را در شهرستان‌ها به‌طور مستمر برگزار و گزارش عملکرد را به دبیرخانه ارسال کنند.

هاشمی افزود: مؤلفه اصلی تولید و حوزه دانش‌بنیان، اشتغال است که در شعار سال نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و باید به آن به‌طور ویژه توجه داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایجاد اشتغال به‌عنوان یک تکلیف برابر مردم، امری مهم است که باید به‌طور جدی در این استان پیگیری شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: تعهدات اشتغال ایجادشده برای استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی از سقف تعیین‌شده نیز بالاتر رود.

هاشمی عنوان کرد: در راستای حفظ وضع موجود و اشتغال در حوزه دامداری‌ها و طیور استان سمنان، تاکنون بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش ویژه واحدهای فعال دام و طیور به‌واسطه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پرداخت شده است.

وی گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری، تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم و رضایت خداوند متعال و مردم، باید به‌طور ویژه در بحث ایجاد اشتغال اقدام کنیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول