اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مصمم به برگرداندن اعتماد عمومی هستیم/لزوم پخش زنده جلسات شورای شهر

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مردم اعتماد خود را به شورای شهر از دست داده‌اند و ما وظیفه داریم این اعتماد را برگردانیم و به مردم قول بدهیم که در خدمت آنها باشیم.

مصمم به برگرداندن اعتماد عمومی هستیم/لزوم پخش زنده جلسات شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نقی‌کریمی در اولین جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور اعضا جدید شورای شهر و پس از انتخاب به عنوان رییس شورا اظهار داشت: مردم اعتماد خود را به شورای شهر از دست داده‌اند و ما وظیفه داریم این اعتماد را برگردانیم و به مردم قول بدهیم که در خدمت آنها باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: به مردم قول مردانه و شرف می‌دهیم در برابر وظایف خود مسئولیت پذیر باشیم.

کریمی افزود: وضعیت شهرداری فوق بحرانی است و شهردار و همکارانشان خوب زحمت کشیدند و اگر با همدلی مدیریت نمی‌شد مطمئن باشید وضعیت نابسامان شهرداری خودش را طور دیگری نشان می‌داد.

وی ادامه داد: از خدمات شهردار ارومیه نهایت تشکر را دارم،همچنین از استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز تشکر ویژه داریم که از مدیریت شهری حمایت می‌کنند و در خصوص اراضی ملی اطراف کمربندی سبز معاون عمرانی استانداری  مساعدت خوبی انجام دادند.

کریمی یادآور شد: در خصوص کمربندی اصلی شهر نیز حمایت دولت از مدیریت شهری را شاهد شدیم و از نمایندگان مجلس نیز قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان ضرورت ارسال لیست پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری به شورای شهر عنوان کرد:  منابع درآمدی ما محدود بوده و بدیهی است که به تمام پروژه‌های تعیین شده نمی‌توان به طور همزمان پرداخت.

کریمی افزود: برابر قانون تمام جلسات شورای شهر باید علنی باشد و در این خصوص اصحاب رسانه می‌توانند به نوبت در صحن علنی حضور یابند.

وی ادامه داد: دوربین‌های صحن علنی شورا  باید سریعا راه‌اندازی شود و مردم در این راستا گلایه مندند و ضروری است صحن علنی به صورت زنده در فضای مجازی پخش شود.

کریمی اظهار کرد: مصمم به برگرداندن اعتماد عمومی هستیم و یکی از مواردی نیز که باید پیگیری شود دلیل عدم تایید و یا اجرا نشدن مصوبات قبلی است.

وی در خصوص والیبال شهر ارومیه نیز یادآور شد: در صورت صدور مجوز از سوی وزارت کشور شهرداری نسبت به باشگاهداری طبق قانون اقدام خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بنیاد مستضعفان و مجموعه شستا نهایت بهره‌برداری را برای توسعه و پیشرفت در امور مربوط به شهر استفاده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول