اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

راه‌اندازی و توقف الکتروموتورها با محصولی ایرانی

دستگاه سافت استارتر ایران ساخت با بهره گیری از بهترین متریال کمک می کند تا موتورهای الکتریکی به نرمی کار کنند.

راه‌اندازی و توقف الکتروموتورها با محصولی ایرانی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اصغر فاضلی مدیر عامل شرکت دانش بنیان نیرو گستر ویانا با اشاره به نیاز صنایع الکتریکی به این محصول گفت: موتورهای الکتریکی از یک اندازه مشخص به بالا را نمی‌توان به صورت مستقیم راه اندازی کرد زیرا با جریان راه اندازی 4 الی 10 برابر جریان نامی مواجه خواهیم شد. برای حل این مشکل از سافت استارتر، به معنای مکانیزمی که شروع و توقف موتورهای الکتریکی را به نرمی انجام می‌دهد استفاده می‌کنیم. بنابراین ما با وصل کردن این دستگاه به الکتروموتور می‌توانیم الکتروموتور را به صورت نرم راه‌اندازی و متوقف کنیم.

مزایا و قابلیت‌های سافت استارتر

محصول شرکت دانش‌بنیان نیرو گستر ویانا به دلیل طراحی دقیق و استفاده از بهترین متریال بدون نیاز به کنتاکتور بای پس کار می‌کند و توانایی کنترل از راه دور و قابلیت کنترل با تله متری را هم دارد.

قیمت تمام شده این محصول با توجه به طراحی این محصول توسط کارشناسان و نفرات نخبه کشوری بسیار پایین‌تر از محصولات خارجی است.

نیاز تخمینی کشور به این محصول نزدیک  7000 دستگاه برآورد شده است که تولیدات این شرکت با میزان سالانه بیش از 200 دستگاه، می‌تواند به تامین نیاز کشور کمک کند.

مهمترین الزمه برای رونق تولید، صادرات و توسعه فناوری محصولات ایران ساخت

خوشبختانه محصولات ایرانی در اکثر موارد از لحاظ فنی،کیفیتی و قیمتی توانایی رقابت با کشورهای خارجی را دارد لذا با ممنوعیت ورود محصولات خارجی تولید داخل رونق می‌گیرد. این شرکت دانش‌بنیان برای صادرات نیاز به ایجاد ارتباط با سایر کشورها دارد،  با این حال اولین کشور هدف برای صادرات محصولات خود را کشور ترکیه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول