اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نقشه جاسازی مواد مخدر در معده ناکام ماند

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری 2 قاچاقچی که قصد داشتند یک کیلو و 700 گرم تریاک را با شیوه بلع و انبار در معده خود به تهران منتقل کنند، خبر داد.

نقشه جاسازی مواد مخدر در معده ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را مورد آزمایش قرار دادند.

وی افزود: در بررسی دقیق و آزمایش‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این دو نفر اقدام به بلع و انباری مواد مخدر در معده خود کردند که با تلاش تیم پزشکی، مواد مخدر از معده این افراد خارج شد.

کریمی با اشاره به کشف یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه مأموران پلیس با اشرافیت و هوشمندی خود توانستند نقشه قاچاق مواد مخدر از طریق جاسازی در معده را ناکام بگذارند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آلوده‌کنندگان جامعه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول