اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

افتتاح مرکز آموزشی کمیته دولتی امنیت ملی در قرقیزستان

دولت قرقیزستان در راستای مبارزه با فعالیت گروههای تروریستی و افراطی یک مرکز آموزشی برای کمیته دولتی امنیت ملی این کشور راه اندازی کرد.

افتتاح مرکز آموزشی کمیته دولتی امنیت ملی در قرقیزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی کمیته دولتی امنیت ملی در نزدیکی بیشکک، «سادیر جباراف» رئیس جمهور و «قمچی بیک تاشی اف» رئیس کمیته دولتی امنیت ملی قرقیزستان حضور یافتند.

جباراف در مراسم افتتاحیه گفت: امروز، هر کشوری رویدادهای بین‌المللی را به دقت دنبال می‌کند. تحلیل وضعیت آسیای مرکزی و کل جهان نشان می‌دهد که سازمان‌های تروریستی بین‌المللی، سازمان‌های افراطی، قاچاقچیان مواد مخدر و گروه‌های جنایتکار فراملی که به دنبال بی‌ثبات کردن وضعیت سیاسی-اجتماعی در قرقیزستان هستند، ممکن است تهدید امنیتی غیرمنتظره‌ای برای کشورها ایجاد کنند.

وی افزود: برای ارتقای مهارت‌های خدمات ویژه در مبارزه با تروریسم و ​​سایر جرایم و همچنین تقویت دفاع کشور در برابر تروریست‌ها نیاز به ایجاد یک مرکز آموزشی منطبق با تمام استانداردهای بین‌المللی وجود دارد.

به گفته رئیس جمهور قرقیزستان، این مرکز مجهز به سیستم فنی مناسب است و تمام شرایط لازم برای آموزش، آموزش پیشرفته، اسکان طولانی مدت و نگهداری کارکنان در قلمرو آن ایجاد شده است.

وی در این مراسم از اقدامات تاکتیکی گروه‌های عملیاتی - رزمی در انهدام معارضان و رهایی گروگان‌ها و ساختمان‌های تصرف شده توسط تروریست‌ها بازدید کرد و پس از آن با تسلیحات موجود در پادگان و کار مرکز آموزشی آشنا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول