اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

انجام برنامه ریزی لازم جهت تسهیل در عبور زائران از مرزهای شلمچه و چذابه

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای عبور روان همراه با امینت زائران اربعین حسینی در مرزهای زمینی شلمچه و چذابه انجام شده است.

انجام برنامه ریزی لازم جهت تسهیل در عبور زائران از مرزهای شلمچه و چذابه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی‌الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای عبور روان همراه با امینت زائران اربعین حسینی در مرزهای زمینی شلمچه و چذابه انجام شده است.

وی افزود: در پایان نیمه اول مرداد عملیات آماده سازی زیر ساخت‌ها در دو مرز شلمچه و چذابه به پایان خواهد رسید و آماده پذیرش زائران خواهیم بود.

حیاتی به پیش‌بینی ایجاد زیرساخت‌هایی از جمله پارکینگ در مرزشلمچه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا قرار است در مرز شلمچه ۲۰هزار متر مربع سایه‌بان و ۱.۵ کیلومتر مه‌پاش نصب شود ضمن اینکه برای تامین آب آشامیدنی زائران اقدام لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: برای تسهیل در عبور زائران از مرز شلمچه دستگاه ایکس‌ری مسافری در پایانه مسافری نصب و کنترل دستی زائران به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

حیاتی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی شده تا پیش از حرکت زائران اربعین نواقص در دو مرز زمینی شلمچه و چذابه بررسی و برطرف خواهد شد تا مشکلی در خصوص پذیرش زائران در این گذرگاه های مرزی شاهد نباشیم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری گفت: مقررات عبور زائران در ایام اربعین حسینی از سوی ستاد مرکزی اربعین اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول