اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جزئیات محدودیت ترافیکی در بوشهر اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: باتوجه به برگزاری اجتماع بزرگ و خانوادگی سرود سلام فرمانده از میدان شهید رییسعلی دلواری تا میدان المپیک شهر بوشهر تدارک مورد نیاز ترافیکی این مراسم اندیشیده شده است.

جزئیات محدودیت ترافیکی در بوشهر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف برقراری نظم و انضباط ترافیکی و در راستای اجرای بهتر و باشکوه‌تر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی و انسداد مسیر های منتهی به محل برگزاری مراسم از ساعت ۱۷ عصر فردا دوشنبه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر ادامه داد: از تمامی شهروندان انتظار است از ورود، تردد و یا پارک در معابر اعلامی، خودداری و جهت تردد و یا پارک خودرو های خود در مسیرها و معابر جایگزین با عوامل اجرایی و خدمت‌گزاران خود همکاری لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی و انسداد مسیرها شامل اعمال محدودیت ترافیکی و انسداد مسیرهای منتهی به میدان شهید رئیسعلی دلواری تا میدان المپیک، خیابان‌ها و معابر فرعی در محدوده میدان رییسعلی دلواری تا میدان المپیک است.

پاپری گفت: محل پارک خودروها از سمت خیابان ساحلی جفره تا نرسیده به میدان شهید رئیسعلی دلواری، خیابان شهید چمران (چهار باندی) به سمت میدان شهرداری، میدان شهرداری به سمت خیابان ورزش، میدان شهرداری به سمت میدان قدس، و امتداد خیابان ولیعصر تا نرسیده به میدان المپیک پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول